loading...
پایان نامه ها و پروژه های دانشجویان
وحید بازدید : 6 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

تعداد صفحه: 80

مقدمه: بديهي است ، بازيگري انساني ترين هنرهاست . از آن جهت كه همدم روح ، كالبد ، پديده ها و جهان پيرامون آدمي‌است ، به مكاشفه اي مي‌ماند كه جز با از ميان بردن موانع بازدارنده و آزار دهنده موجود در كار انسان نمايشگر ، امكان بروز نخواهد يافت . بازيگري فن مقابله آدمي‌با خود است و يافتن يا ايجاد بهانه اي براي تسلط نقش بر بازيگر .

فهرست مطالب

عنوان                                                        شماره صفحه

مقدمه .......................................................................................................... 1

فصل اول :

1 –1 شناخت نويسنده ................................................................................ 5

1-2 بسترهاي نمايشنامه .............................................................................. 9

1-3 تحليل كلي نمايشنامه ........................................................................... 12

1-4 فضا و عناصر دراماتيك نمايشنامه ........................................................ 20

1-5 روابط و چگونگي ارتباط اشخاص نمايشنامه........................................ 26

فصل دوم :

2-1 تشريح نقش انتخابي بر اساس تيپ يا شخصيت................................... 32

2-2 تشريح كلي و عام شخص..................................................................... 36

2-3 تشريح وضعيت جانبي نقش................................................................. 39

2-4 تشريح وضعيت روحي / رواني نقش و پيچيدگي هاي آن .................. 42

2-5 تشريح شرايط و موقعيتهاي محيطي و غير محيطي شخص بازي ........ 45

فصل سوم :

الف : رفتار بيروني ...................................................................................... 51

ب : رفتار دروني.......................................................................................... 52

ج : ريتم نمايش ........................................................................................... 53

فصل چهارم :

4-1 تشريح نظر و تحليل كارگردان در بارة نقش ........................................ 56

4-2 تشريح شيوه و مكتب انتخابي كارگردان در هدايت جمعي گروه و نوع

بازي بازيگران .............................................................................................. 63

4-3  نكته هاي مورد توافق و اختلاف بازيگر و كارگردان درباره نقش ........ 69

4-4 تشريح و گزارش جلسات تمرين.......................................................... 72

فصل پنجم :

5-1 نتيجه گيري ......................................................................................... 76

5-2 منابع و ماخذ......................................................................................... 78

لینک دانلود فایل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 152
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 265
  • بازدید کلی : 2,891